Hosszú tartalom közzététele.

A SEO általában hajlamos a nagyobb, hosszabb tartalmat előre sorolni. Ez egyrészt a kulcsszavak jobb eloszlása miatt van így, másrészt a nagyobb tartalom vélhetőleg több információt hordoz ami a látogatóknak jobb. Persze nem feltétlenül kell minden témáról kislexikont írni, hiszen egy autómentő weboldalhoz például elegendő lenne leírni, hogy milyen szolgáltatásokat ki, mikor és hol veheti igénybe, azonban valószínűleg ez a Google algoritmusában egy kiemelt érték, ezért szoktuk javasolni, hogy általában a 750-től 2000 szó szerepeljen egy bejegyzésben. Weboldal nincs jó helyezésben 2000 szó alatt ezért ez az érték a minimumnak tekinthető.
Fontos, hogy a karakterszám miatt azért ne hablatyoljunk, mivel a Google figyeli, hogy a látogató mennyire tekinti értékesnek az oldalunkat ezért a töltelég szöveg valószínűleg nem fogja érdekelni. Próbáljunk meg olvasmányos és érdekes bejegyzéseket írni, és ha szívesen olvassák a látogatók a tartalmunkat akkor valószínűleg ezt a Google értékelni fogja.

Tartózkodási idő.

A google figyeli, hogy a felhasználó mennyi időt tölt az oldalunkon, és ha a felhasználó túl gyorsan megtalálja a számára szükséges információkat és bezárja az oldalt, az számunkra nem lesz túl jó. A főoldal legyen érdekes, és keltse fel a figyelmet. A jó főoldal kellemes és változatos, tele olyan fincsi dolgokkal amit ha meglát a látogató akkor rájön, hogy ő itt időt akar tölteni. Megismerni. Felfedezni.

Az átláthatatlan katyvasz nem jó, mert elriasztja a látogatót. Fontos, hogy jól átlátható legyen az oldal.

Minőség a tartalomban.

A magam részéről nem javaslom a felugró ablakokat, utálom. Ha egy ablak felugrik, én azt bezárom. Ha felugrik még egy, akkor az egész oldalt bezárom, mivel én szeretném eldönteni, hogy engem mi érdekel, és én szeretnék rálelni az engem érdeklő tartalomra. A direktmarketinges szakma úgy véli, hogy a kedves Usert bele kell fojtani az információba.. Valószínűleg (mi másért?) ezért programoznak olyan oldalakat, amelyeken belépek a főoldalra, ott az arcomba ugrik egy marha nagy banner, (oldalt villog egy másik, hogy biztosan észre vegyem) közben középen villog egy harsány AKCIÓ!!! felirat nagybetűvel, nyolcvankét felkiáltójellel, közben felugrik jobboldalt egy Chat ablak, hogy láthassam az oldal tulajdonosa online van és értékesíteni akar… de én ezt neeeem akarom! Csendes nyugodt weboldalt akarok madárcsicsergéssel és relaxal mivel szeretném felfogni ami értékes információ előttem van. Ezért kíméljük az usert és ne akarjuk betömni a fülét száját információval, hanem hagyjuk, hogy olvasgassa és böngéssze a weboldalunkat és önmaga fedezze fel a számára fontos információkat. Hálás lesz érte.

Ha egy szakterület mesterei vagyunk, akkor ezt publikáljuk. Világítsuk meg több oldalról, járjuk körbe a témát a megfelelő multimédiás tartalmakkal ízesítve, legyen olyan a bejegyzés mint egy süti, ami kívül szép, belül tele van tartalommal és édes krémmel, amikor a felhasználó elfogyasztja, akkor is érzi a jó hatását még később is.

Ha termékeink vannak akkor adjunk meg minden információt a termékről a méretektől kezdve a színeken keresztül a használhatóságig, mindent. Szép képekkel, videókkal, esetleg értékelésekkel. Ne a konkurenciánál találja meg a vásárló azt az információt amit nálunk hiányolt, mivel akkor ott is fog vásárolni. Ha a kereső emberrel törődnek, akkor az hálás lesz érte. Így amikor minden információt a vásárló, keresgélő ember részére bocsátunk, akkor törődünk vele, hogy ne maradjanak benne kérdések, hanem megtudjon mindent amire szüksége van, hogy létrejöjjön a konverzió.

Konverzió

A konverzió nagyon fontos, hiszen ezért készítjük a weboldalakat, hogy a kereső emberek ránk találjanak és vásároljanak tőlünk illetve igénybe vegyék szolgáltatásainkat. Ha viszont nem mutatjuk be a termékeinket és a szolgáltatásainkat, és nem törődünk a vásárlóinkkal, akkor azok átmennek máshova, ahol viszont ezeket megkapják. Ilyenkor lesz sok látogatónk, azonban vásárlónk, megrendelőnk, érdeklődő nem lesz. Ha a látogatószámhoz képest a konverzió kicsi, ott valami gond van. Ne rábeszéljünk, hanem bemutatunk. A vásárló ne nekünk engedjen az erőszakosságunk miatt, hanem kívánja meg a terméket, a szolgáltatást és Ő döntse el, hogy szeretne-e vásárolni vagy nem. Ezért a weboldalunkat is így kell elkészíteni, és a Google értékelni fogja fáradozásunkat.

Minőségi tartalom

  • Visszatérő látogatók
  • Minden információt biztosítunk
  • Chrome könyvjelzők
  • Időtöltés a weboldalon
  • Közösségi megosztások
  • Tartózkodási idő az egyes bejegyzéseknél
  • Multimédiás tartalom (képek, video, grafikon, stb)
  • Blog írása
  • Konverzió

Ritkán lesz egyből csúcs a weboldal és nem fog egyből minden weboldal a forgalomnak megfelelő konverziót produkálni. Azonban ha igénybe vesszük a korszerű analitikai lehetőségeket és elemzéseket, következtetéseket tudunk levonni, amelyeket azután beépíthetünk a tartalomba, és fejleszthetjük azt. Így a konverzió szépen növekedésnek indulhat, sokszor hatványozottan, robbanásszerűen, és a megnövekedett forgalom miatt megtérül a weboldalra fordított idő, energia és költség.