Minőségi webtárhely

Minőségi webtárhely

Miért szükséges, hogy minőségi webtárhelyünk legyen? Ez a kérdés sokakban felvetődik, miért nem elég az „olcsó” budget 4-5ezer forint / éves tárhely? Kezdjük az elején: milyen az ideális tárhely? Nagyon gyors, lehetőleg több ezer szálon tölti le a képeket és fájlokat, tehát minimum DDR4-es ramok, SSD meghajtók (elektronikus tárhely a mechanikus merevlemezek helyett) és nagyon gyors, sokmagos processzorok szükségesek hozzá. Igen ám de ezek nagyon drágák, viszont osztályon felüli teljesítményt nyújtanak, mivel annyi weboldalt helyezünk el a tárhelyeken, hogy a…

A linkek jelentősége

A linkek jelentősége

Sokszor hallom, hogy az a jó weboldal amelyikre több ezer link mutat. Ez sajnos már régen nem igaz. Amikor az internet hajnalán a linkmennyiség alapú értékelést kitalálták, még érdekes volt az elképzelés. Adott egy weboldal, amelyiken érdekes cikkek, bejegyzések és tanulmányok vannak. Az egyetemeken és a tudományos világban már régen szokás volt, hogy ha valaki hivatkozott egy szakcikkre akkor megadta a forrását azaz azt, hogy honnan származik az az idézet amire hivatkozott. Ha valamit komoly emberek, és tekintélyes professzorok is…

A tökéletesen optimalizált weboldal felépítése 1.-rész

A tökéletesen optimalizált weboldal felépítése 1.-rész

Használjuk a SEO-barát URL-eket. A Google kereső szolgáltatása az URL első 3-5 szavát vizsgálja. Célszerű rövid és érthető URL-címeket készíteni. Mindig illesszük be a célcímkét az URL-be. Kerüljük a nem megfelelő URL címet pl: weboldal-tarhely.hu/d=123, illetve a hosszú URL-ket pl: weboldal-tarhely.hu/trukkok/2017/05/20/milyen-uj-trukkok-es-megoldalsok-szerepelnek-a-google-eszkoztaraban-iden-nyaron A címben a kulcsszónak szerepelni kell. A címben szereplő címke a legfontosabb seo tényezők közé tartozik. Általában minél közelebb van a kulcsszó a cím elejében annál hatékonyabb a keresőmotor szempontjából. Ha fontos szavakat szeretnénk viszont látni a találati listákban…

A tökéletesen optimalizált weboldal felépítése 2.-rész

A tökéletesen optimalizált weboldal felépítése 2.-rész

Hosszú tartalom közzététele. A SEO általában hajlamos a nagyobb, hosszabb tartalmat előre sorolni. Ez egyrészt a kulcsszavak jobb eloszlása miatt van így, másrészt a nagyobb tartalom vélhetőleg több információt hordoz ami a látogatóknak jobb. Persze nem feltétlenül kell minden témáról kislexikont írni, hiszen egy autómentő weboldalhoz például elegendő lenne leírni, hogy milyen szolgáltatásokat ki, mikor és hol veheti igénybe, azonban valószínűleg ez a Google algoritmusában egy kiemelt érték, ezért szoktuk javasolni, hogy általában a 750-től 2000 szó szerepeljen egy bejegyzésben….

Keresőoptimalizálás és konverzió

Keresőoptimalizálás és konverzió

Mi a keresőopimalizálás célja? A keresőoptimalizálással az a célunk, hogy a Google keresőjébe beírt ránk nézve releváns kulcsszavakra a Google a mi oldalunkon szereplő tartalmat adja vissza mint találatot az első között. Ehhez jó pár feltételnek kell teljesülnie. Ezek egyik legfontosabb feltétele, hogy rendelkeznünk kell azzal a tartalommal amit keresnek. Ezt hívják releváns tartalomnak. Ha rendelkezünk releváns tartalommal, és a látogató megtalálja ezt a tartalmat a Google találat visszaadásában, és rákattint a tartalomra akkor részben teljesült a keresőoptimalizálás célja. Részben…

A webdesignről

A webdesignről

Az internet kocka alakú. Sőt igazából téglalap alakú, a bal felső sarokból indul és a jobb alsó sarokban ér véget. Pixelekből áll, és ezeket a pixelek adják a látható képet, a szövegeket az ábrákat, mindent. Ez valószínűleg praktikus okokból alakult ki, a sok betű, mondat, információ téglalap alakú felületen olvasható a legkönnyebben, és ezért lett annak idején a könyv is téglalap alakú.  Azonban ez sok kreatív és a világon változtatni akaró embert zavart és elhatározták, hogy átrajzolják az internetet. Megjelentek…